In afwachting van…

Laatst las ik een boek dat als je iets heel graag wilt en je er hard aan werkt, er dan ook een periode komt van “loslaten”, “de lucht insturen”, in zo’n periode lijken we nu te zitten.

Niet dat er niets gebeurt hoor! Het zijn alleen dingen die ik niet zelf kan doen en waar anderen dus mee aan het werk zijn. Spannend, want als dat eenmaal klaar is komen we wel heel erg dicht bij een soort van gereed zijn voor de opening.

Waar wordt op dit moment aan gewerkt?

Het logo. Want daar waren we niet zo tevreden over. Het was een beetje saai, te klein en te onscherp. We kregen het zelf niet voor elkaar dit aan te passen. Gisteren hebben we een bedrijf ingeschakeld hiervoor en zij gaan hiermee aan de slag. Spannend! We zijn erg benieuwd hoe het eruit zal gaan zien. De levensbloem zal erin verwerkt blijven omdat die iets zegt over onze visie en missie en het zal in kleur zijn. De afbeelding die je hier nu ziet hebben we als voorbeeld aangeleverd.
Verder weten nog niets. Een aantal concepten worden binnen 3 dagen gemaild, geduld dus. Moet afleren de mail ieder uur te checken 😉

De mobiele versie van de website. Die is nog niet goed. Het menu functioneert nog niet en de tekst wordt niet goed uitgelijnd. Het is een belangrijk onderdeel want tegenwoordig wordt onze smartphone voor zo’n beetje alles gebruikt. Wie logt er nog echt in op een computer? Nog even geduld dus…

De bankrekening. Bijna 2 weken geleden een bankrekening aangevraagd, vorige week is er een meneer bij ons geweest voor het verificatiedeel. Binnen 5 werkdagen zou de rekening geactiveerd worden, dat is vandaag. Zou het lukken?

In afwachting dus…

Intussen sleutelen wij verder aan aanpassingen van lettertype hier en daar zodat het wat beter leesbaar wordt en ga ik vandaag weer erg leuke spulletjes fotograferen en uploaden.

Voor nu groetjes en..
Leef, en doe dat met passie!