Schrijf jij Blogs?

blogs

Schrijf jij Blogs?

Lees dan vooral verder 😉

De Leefwinkel richt zich op twee groepen mensen. Enerzijds is het een stichting die zich inzet voor mensen in armoede en eenzaamheid. Wij willen hen helpen weer verbinding te maken met andere mensen en willen graag een steuntje in de rug bieden aan hen die het nodig hebben.  Maar daar is geld voor nodig natuurlijk.

De andere groep mensen waar wij ons op richten zijn daarom die mensen die graag online shoppen – en hiermee een goed doel willen steunen – en die graag meedoen aan alle activiteiten en gebruik maken van onze Kleine Klusjes Service.

De producten die wij verkopen maken wij zichtbaar in onze webwinkel en daar zijn we best een beetje trots op. Maar, hoe maak je nou onze doelgroep zichtbaar? Wij hebben een idee…

Schrijf een blog!

Schrijf jij blogs? En wil je die graag publiceren op De Leefwinkel? Dat kan! Want hoe mooi is het om je eigen blog weer terug te lezen – je weet tenslotte nooit waar het beginpunt van een leuke carriere begint 😉

Er zijn wel een paar voorwaarden;

-> het onderwerp  / de inhoud van je blog moet gaan over armoede en/of eenzaamheid

-> het moet wel een positief gevoel achterlaten bij de lezers

-> het verdient niets, behalve een toekomstig publiek en naamsbekendheid

Stuur je blog in via email, met eventueel een afbeelding apart als bijlage erbij, naar ons toe. Als het goedgekeurd wordt krijg je een berichtje of en wanneer het gepubliceerd wordt. Als je een blog instuurt geef je automatisch goedkeuring voor publicatie op onze website en Social Media.

Stuur je blog naar

info@stichtingdeleefwinkel.nl

en voorzie je blog van je naam en emailadres, en wie weet ga jij “viral” binnenkort! 😉