Waar gaat de opbrengst dit jaar naartoe?

waar gaat de opbrengst naartoe

Waar gaat de opbrengst dit jaar naartoe?

Als (web)winkel zijn we hard aan het werk om geld te verdienen. Door samenwerking te zoeken met leveranciers en groothandels om zodoende leuke en mooie artikelen te koop aan te kunnen bieden. Daarnaast proberen wij inkomsten te genereren uit allerlei activiteiten en het uitvoeren van kleine klusjes.

Als stichting gaan we het geld wat we daarmee verdienen weer inzetten voor de doelgroepen waar wij ons op richten: mensen in armoede en/of eenzaamheid.

Voor dit jaar hebben wij de volgende acties op de planning staan:

• rond de kerst een lunch voor 25 mensen (hopelijk meer), om hen in deze, vaak nog meer voelbare eenzame, periode een gezellige dag aan te bieden en te verbinden aan anderen
  • zoveel mogelijk goed gevulde kerstpakketten rond te delen aan die mensen die afhankelijk zijn van een voedselbank
  • in de sinterklaastijd een leuk feestje te organiseren voor kinderen die opgroeien in gezinnen ver onder het bijstandsniveau, met kadootjes natuurlijk!

Via andere betrokken stichtingen en de gemeente zullen hiervoor de juiste mensen bereikt worden, zodat we zeker weten dat onze doelgroep dit aangeboden krijgt <3

Dat doen wij met het geld, en wij hebben er zin in!

Doe je mee?

Je kunt hieraan meedoen door iets uit onze webwinkel te kopen. Onze verdiensten hiervan liggen tussen de 5% en 30% per verkochte artikel. Koop dus veel en vaak 😉

Ook kun je ons helpen door mee te doen aan (betaalde) activiteiten. Je steunt dan niet alleen ons goede doel maar je leert ook weer andere mensen kennen en het is natuurlijk gewoon erg gezellig!

Hiernaast kun je een beroep doen op onze Kleine Klusjes Service. Voor 12,50 komen wij je een uurtje helpen met klusjes in huis. Twee uurtjes kan natuurlijk ook *_^

Laten we er met elkaar een fijne decembermaand van maken, voor iedereen. Want iedereen heeft recht op een leuk leven! <3