Uitwaaien op het strand

strandwandeling

Hou jij ook zo van het strand? Ga je mee daar naartoe?

Hoe fijn is het om de zee te zien razen en van alles te vinden wat die zee weer achterlaat op het strand. En die mooie dingen kunnen we vast weer gebruiken voor een leuke workshop! 😉

Heb je zin om mee te gaan? Een fijne wandeling langs het strand van Bloemendaal /Zandvoort. Met zoveel mogelijk mensen. In de wind op zoek naar mooi dingen waar de strandjutter jaloers op zou zijn 🙂

Nu de details:

Waar starten en eindigen we:

’t Eindpunt, Zeeweg 82, Overveen

Van hoe laat tot hoe laat:

11.00 uur tot ongeveer 13.00 uur

Kost het iets?

Nee. Alleen een kopje koffie als je die achteraf wilt drinken en parkeerkosten als je met de auto komt. Maar, we kunnen ook “carpoolen“. Daarom is inschrijven belangrijk. Er zijn twee auto’s beschikbaar, maar als er meer nodig is, willen we dat graag van te voren weten. We kunnen altijd een punt afspreken waar we bij elkaar in de auto stappen. Schrijf dus in als je geen vervoer hebt of als de parkeerkosten een bezwaar zijn! We gaan het regelen!

Wordt het leuk?

Ja natuurlijk 😉 wat is er nou leuker dan heerlijk op het woeste strand wandelen met allemaal leuke en onbekende mensen, op zoek naar de schatten van de zee?

Wil je mee? Schrijf je in met dit formulier

Zie je dan!