Kom langs De Leefwinkel tijdens de Geluksroute!

Kom langs De Leefwinkel tijdens de Geluksroute op 2 februari.

In het weekend van 2 en 3 februari 2019 kun je de Geluksroute lopen door Haarlem!

De Geluksroute gaat uit van de kracht van delen, het brengt ons (weer) in contact met wat we in overvloed hebben. Onze talenten, de bereidheid om aandacht voor elkaar te hebben, onze potentie om geluk te ervaren en dit te delen, zijn gelukbrengende zaken die in overvloed aanwezig zijn. De uitnodiging is om dat de richting te laten zijn van ons handelen.

Wij van De Leefwinkel vinden dit een prachtig initiatief en doen er NATUURLIJK aan mee. Allemaal mooie en fijne geluksbrengers bieden een stukje geluk aan op verschillende manieren aan gelukszoekers.

Op zaterdag 2 februari delen wij in onze winkel aan de Grote Markt rozen uit, het symbool voor geluk, liefde en genegenheid. Als je langskomt krijg je van ons 2 rozen, maar, we stellen er wel 1 voorwaarde aan: dat je 1 van die 2 rozen weer doorgeeft aan iemand die je niet kent. De ander mag je zelf houden <3

Dus loop gezellig langs om wat liefde, geluk en genegenheid op te halen en weer door te geven.

Zaterdag 2 februari van 12.00 uur tot 16.00 uur (of tot de rozen op zijn)

2 gedachten over “Kom langs De Leefwinkel tijdens de Geluksroute!

1. Hoi hoi heb je hulp nodig op een of 2 van die dagen?

1. Hallo Anneke,

Hulp is altijd welkom! Als er 100 mensen langskomen is het fijn om met wat meer mensen te zijn en als er niemand komt is het gezelliger dan in mn eentje 😉 Dus graag