We gaan weer wandelen in Elswout

Wandelen in Elswout

We gaan weer wandelen in Elswout!

En het is er een prachtige tijd voor, want hoe mooi is het om de natuur langzaam weer te zien ontwaken richting de lente. De eerste lentekleuren tevoorschijn zien komen, het is misschien wel het mooiste moment voor heerlijke wandelingen <3

Om die veranderingen goed te zien moet je natuurlijk wel regelmatig wandelen en rondkijken. Dat gaan we dan ook doen. Heerlijk even ronddwalen, genieten van de buitenlucht en de natuur en tegelijk andere mensen ontmoeten. En je werkt nog aan je gezondheid en conditie ook! We gaan deze wandeling dan ook een aantal keer doen!

Tip: hou je van fotograferen? Neem dan een toestel mee 😉

Na afloop drinken we nog iets met elkaar.

Data: 13 februari, 6 maart, 27 maart, 17 april, 8 mei

Tijd: van 13.30 uur tot ongeveer 15.30 / 16.00 uur

Aantal km’s: 4 / 5 km

Startpunt: ingang van Elswout, Elswoutslaan 12a, 2051 AE, Overveen

Kosten: €6,00 per keer. (met HaarlemPas € 3,00).  Hierbij inbegrepen zit een drankje achteraf, het overige wordt besteedt aan het goede doel! Stichting De Leefwinkel spaart weer voor een nieuwe actie in de zomermaanden voor mensen die leven in ernstige armoede.

Inschrijven is belangrijk, de wandeling gaat alleen door bij voldoende aanmeldingen. Vermeld erbij welke dag / dagen je meewandelt.

Wandel mee de lente in! <3