3e Cultuurwandeling door Haarlem

3e cultuurwandeling

Jahoor! Je leest het goed, de 3e Cultuurwandeling door Haarlem!

De wandeling is erg populair en er zijn al wat voor-inschrijvingen. Tijd om een nieuwe datum te prikken dus 😉

Zondag 31 maart gaan we weer een heerlijke wandeling maken langs verschillende hofjes, zoals bijvoorbeeld het Hofje van Oorschot, Hofje van Staats, het Hofje van Noblet , het Hofje van Guurtje de Waal en nog veel meer.  Ook passeren we die prachtige molen De Adriaan en en komen we langs verschillende musea. Een prachtige wandeling die je zeker mee wilt maken 😉

Het is wel een flinke wandeling. De route is ongeveer 5,5 km, dus een uurtje of twee zijn we wel onderweg (zonder verdwalen natuurlijk..) Maar deze cultuurwandeling door Haarlem is het dan ook zeker waard!

De start is bij De Grote- of St. Bavokerk op de Grote Markt in Haarlem en daar zullen we ook weer eindigen. Na afloop kunnen we een kop koffie of thee met elkaar drinken –  met een lekker stuk appeltaart erbij voor de liefhebber –  bij De Leefwinkel om weer even op te warmen.

Let op: inschrijven is belangrijk want de Cultuurwandeling door Haarlem gaat alleen door bij voldoende inschrijvingen! En daar tegenover staat dat we de groep ook weer niet te groot willen maken. Vermeld bij je inschrijving : “Cultuurwandeling”.

Oke, de details:

Wanneer: zondag 31 maart om 12.00 uur

Waar: start en eindpunt op de Grote Markt bij de Grote- of St. Bavokerk in Haarlem

Lengte van de wandeling: ca. 5,5 km

Kosten: We vragen er € 3,50 voor. Dt is voor koffie/ thee en wat lekkers na afloop.

Wandel je mee?