Kapper Bobby komt naar De Leefwinkel!

Kapper Bobby komt naar De Leefwinkel

Donderdagavond 7 maart van 18.00 tot 21.00u komt dames kapper Bobby naar De Leefwinkel!

Waan je weer even in de tijd toen het pand op de Grote Markt in Haarlem in gebruik was door Rob Peetoom. Alleen met een belangrijk verschil: het is nu een winkel voor het goede doel en kapper Bobby knipt je die avond gratis!

Wie is kapper Bobby?

Bobby werkt als dames kapper in Amsterdam op de Zuidas en heeft een persoonlijke missie: “Knippen naar vermogen en hiermee de wereld een stukje mooier maken”. Bij verschillende stichtingen komt hij langs om mensen een gratis knipbeurt aan te bieden en zo ook nu bij De Leefwinkel <3

Een afspraak maken is niet nodig, maar het is wel handig. Op donderdagavond 7 maart kunnen er maximaal 5 mensen geknipt worden, dus als je zeker van je afspraak wilt zijn, vul dan het onderstaand formulier in. Je wordt dan ingedeeld op volgorde van inschrijven. Ben je alleen nieuwsgierig, misschien voor een volgende keer? Kom dan ook gezellig langs, de winkel is die avond natuurlijk geopend!

Details:

Wanneer: donderdag 7 maart