Kerstkadootjes voor kinderen

kerstkadootje voor kinderen

Soms is het wat ingewikkelder dan je denkt

Het klinkt natuurlijk leuk, een dag organiseren voor mensen die alleen zijn en niet zoveel te besteden hebben, maar in de praktijk blijkt het af en toe best een uitdaging te zijn mensen daarvoor over de drempel te krijgen. Begrijpelijk ook wel, want uit jezelf naar voren stappen als je in zulke omstandigheden zit is niet voor iedereen even makkelijk te doen.

Hier ligt zeker een uitdaging voor onze stichting. Het komende jaar gaan we meer ‘openbare’ activiteiten organiseren, zodat de drempel hopelijk wat verlaagd wordt, voor iedereen.

In de tussentijd hebben wij wel kadootjes verzameld. Allemaal goed en leuk speelgoed, wat mensen aan de stichting hebben gedoneerd. En daar gaan we iets mee doen!

De komende tijd gaan we op zoek naar kinderen die een extra kadootje tijdens de kerst wel kunnen gebruiken. om wat voor reden dan ook. Omdat zij opgroeien in een gezin waar niet zoveel te besteden is, of die door ziekte niet mee kunnen doen aan allerlei sociale activiteiten, het maakt niet uit wat de reden ervoor is. Wij willen hen een extra kadootje aanbieden.

De kadootjes worden persoonlijk – als het in de buurt is – of via de post verstuurd.

Laat jij ons weten welk kind een kadootje kan gebruiken? Vul dan het onderstaand formulier in, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op voor de adresgegevens.Natuurlijk kun je ook bellen of langskomen in de winkel op de Binnenweg 151 in Heemstede (naast de Vomar)

Aanmelden kan tot maandag 16 december, daarna gaan we de kadootjes inpakken en brengen / versturen!

Samen maken we het iets leuker voor een ander <3