Hulp in de winkel gevraagd

hulp in de winkel gevraagd

Hulp in de winkel gevraagd

Ik ben op zoek naar (vrijwillige) hulp voor in de winkel!

• Hou jij van planten (en meer?) en heb je misschien al wat kennis van kamerplanten – of wil je dat graag leren?
  • heb je zin om minimaal één dagdeel tot een maximum van twee dagen per week te komen helpen?
  • heb je zelfs al wat winkelervaring of wil je dit graag leren?

Kom dan eens kennismaken 🙂

Wat ga je doen?

In een winkel – in ieder geval bij ons – draait het vooral om een ontspannen sfeer, midden in het groen. Dat betekent dat mensen in alle rust kunnen komen genieten en rondkijken, zonder dat er iemand achter hen aan hobbelt om hulp aan te bieden. Klanten weten meestal wel goed wat ze willen en weten dat zij van alles kunnen vragen als er hulp nodig is. Gastvrijheid dus, in de breedste zin van het woord.

Een groot deel is natuurlijk ook de verzorging van de planten en het gezellig maken en houden van de winkel. Hiervoor is het fijn als je al wat kennis van kamerplanten hebt, maar als het je interesseert pak je het waarschijnlijk best wel snel op.

Daarnaast natuurlijk klanten helpen en eventueel van advies voorzien, kassawerkzaamheden en kadootjes inpakken, het komt allemaal voor.

Hulp is dus zeer welkom in de winkel, en het zou fijn zijn als er vrijwilligers zijn die de winkel op termijn zelfstandig kunnen draaien.

Ben je ingewerkt en draai je zelfstandig dan kunnen wij een vrijwilligersvergoeding van € 6,00 per uur aanbieden, exclusief evt reiskosten en de mogelijkheid om tegen inkoopprijs leuke dingen te kopen in de winkel.

Lijkt het je iets en ben je nieuwsgierig?

Reageer dan dmv onderstaand formulier of stuur een mailtje naar

info@stichtingdeleefwinkel.nl

Misschien tot ziens!