Garantie

Garantie

Natuurlijk doen wij ons best om goede producten en diensten te leveren! Wij willen mensen tevreden maken en houden, logisch natuurlijk!

Maar soms gaat er iets mis en dan moet het op te lossen zijn. Dat doen wij dan ook.

Hoewel de artikelen uit de categorie Shop in Shop door derden geleverd worden en daarmee ook geen garantie voor ons als winkelier bieden, bieden wij de garantie wel aan u als onze klant.

De artikelen in deze categorie verkrijgen wij middels zogenoemd “dropshipping”. De leverancier neemt het artikel in de meeste gevallen niet van ons terug. Wij zijn van mening dat u als onze klant daar niet de dupe van hoeft te zijn en bieden u onvoorwaardelijke garantie op deze artikelen.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Heeft u een klacht? Wilt u iets ruilen? Is er iets kapot? Heeft u feedback over wat dan ook? Neem dan contact met ons op via info@stichtingdeleefwinkel of 06 – 13 93 11 47.