Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Heb je een klacht dan stellen wij het zeer op prijs hiervan op de hoogte gesteld te worden. Zonder feedback weten wij van niets en kunnen wij onze diensten ook niet verbeteren. Klachten nemen wij zeer serieus en wij zullen dan ook te alle tijden onze uiterste best doen u hierin van dienst te zijn. Uw klacht kunt u aan ons melden via info@stichtingdeleefwinkel.nl. 

Telefonisch is ook mogelijk. Belt u hiervoor 06- 13 93 11 47.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”